5-6 éve nálunk még nem sokan gondolták, hogy Magyarországon is elterjednek valaha a logózható, céges pendrive-ok. Akkoriban már a 256 MB kapacitással rendelkező pendrive is nagy szónak számított és a cégek sem ismerték még fel a benne rejlő lehetséges marketing értéket.
Szerencsére ez a helyzet mára megváltozott.
Napjainkban az 1,2 vagy 4 GB kapacitású pendrive-ok a legnépszerűbbek, de a chipek egyre olcsóbbá válásával, várható a 8, esetleg a 16 GB kapacitású termékek elterjedése is.
A pendrive-ok hasznossága és népszerűsége megkérdőjelezhetetlen, amit az is mutat, hogy cégek részéről egyre többen érdeklődnek eme marketing eszköz iránt. Prezentációkat, céges anyagokat, árlistákat, céges bemutatkozó videókat, stb. feltöltve, partnerek és végfelhasználók részére eljuttatva, célzottan eljuttathatjuk az információkat a célközönségnek. A pendrive felületének megszemélyesítése pedig erősíti a céges megjelenést, ezzel is segítve azt, hogy a vállalatról alkotott (pozitív) kép, (termék vagy szolgáltatás) a lehető legtovább megmaradhasson a felhasználóban.